Serivicu Clienti

GHID DE CUMPARATURI

Sperăm că experiența ta la cumparaturi în magazinul nostru virtual să fie una plăcută și ușor de efectuat. Ca să ne asiurăm de acest lucru am creat pentru tine filtre speciale care îți permit să cauți articolele după categorii și posibilitatea de a salva articolele pe care le dorești într-o listă de preferințe la care vei putea să revii mai tărziu pentru a relua cumpărăturile.

În momentul în care sunteți pregătit să plasați o comanda puteți să o efectuați in calitate de invitat sau vă puteți crea un cont personal.

Vă recomandam crearea unui cont personal unde noi vom salva numele și adresa ta de livrare pentru viitoarele tale comenzi. În acest fel experiența ta la cumparaturi în magazinul nostru va fi mult mai placută. Informațiile din contul personalpot fi schimbate oricând doriți. Cel mai înalt nivel de securitate este garantată.

Urmează acești pași simpli în momentul în care dorești să plasezi o comandă:

  1. Alege categoria produsului care te interesează, de exemplu „Rochii”
  2. Vizualizează produsul care te interesează. Printr-un simplu click, fotografia se poate mări pentru a vedea toate detaliile, materialul din care este confecționat produsul, mărimile disponibile și prețul acestuia.
  3. Selectează articolul care te interesează și adaugă-l în coș. Puteți alege să continuați cumpărăturile sau să plasați comanda.
  4. În momentul în care ați decis să finalizați comanda puteți alege să vă înregistrați sau să finalizați comanda în calitate de invitat.
  5. Acum este momentul să alegeți metoda de livrare dorită.
  6. Alegeți metoda de plată dorită.
  7. Confirmați comanda.
  8. În cele din urmă veți primi un e-mail cu confirmarea comenzii.

INFORMATII GENERALE

ÎN CÂT TIMP VA AJUNGE O COMANDĂ PLASATĂ?

Noi încercăm întotdeauna să ne asigurăm că veți primi articolele cât mai repede posibil.

După ce primim confirmarea comenzii, poate dura între 5 și 10 zile lucrătoare pentru a ajunge comanda la dvs. în România, între 10-12 zile lucrătoare în Europa și între 12-15 zile lucrătoare în întreaga lume. Vă vom ține la curent cât mai mult posibil, dar puteți urmări întotdeauna comanda în contul dvs. Dacă există probleme, nu ezitați să contactați echipa noastră de Relații cu Clienții!

CUM POT MODIFICA O COMNDĂ EFECTUATĂ?

Începem să procesăm comanda dvs. de îndată ce o plasați astfel încât să primiți articolele cât mai repede posibil. Aceasta înseamnă că dacă vă răzgândiți sau vă dați seama că ați făcut o greșeală după plasarea comenzii, vă rugăm să contactați echipa de asistență pentru clienți în maxim 1 oră după efectuarea comenzii și vă vom ajuta cu plăcere.

Dacă comanda dvs. a fost deja expediată din studioul nostru înainte să o puteți anula sau să o modificați, returnați-o la noi pentru o rambursare atunci când o primiți și plasați o nouă comandă.

CÂT TIMP DUREAZĂ UN RETUR SAU UN SCHIMB DE PRODUSE?

Odată ce ați trimis coletul pentru retur sau pentru a fi schimbat înapoi la noi, poate dura până la 15 zile pentru a ajunge la depozitul nostru – când ajunge, vă vom trimite un e-mail. Rambursarea sau schimbul vor fi aranjate pentru dvs.imediat ce intrăm în posesia coletului și vă vom menține informați pe toata durata demersului.

ÎN CE TĂRI SE POT EFECTUA CUMPĂRĂTURI ONLINE DE PE ACEST SITE?

În prezent poţi face cumpărături în Spania, Portugalia, Franţa, Monaco, Italia, Germania, Polonia, Austria, Elveţia, Grecia, Malta, România, Bulgaria, Croația, Slovenia, Ungaria, Republica Cehă, Slovacia, Estonia, Letonia, Lituania, Regatul Unit, Irlanda, Belgia, Ţările de Jos, Luxemburg, Suedia, Norvegia, Danemarca, Finlanda, Rusia, SUA, Canada, Mexic, Japonia, Taiwan, Macao, Hong Kong, Coreea de Sud, China, Singapore, Malaysia, Vietnam, Thailanda, India şi Turcia.

SE ÎNLOCUIESC ARTICOLELE CU MENTIUNEA „EPUIZAT”?

Întotdeauna încercăm să reproducem cele mai populare produse pentru a vă oferi cea mai bună selecție posibilă de haine fără întreruperi, funcționale ale sezonului în curs. Dacă nu produs nu va mai fi disponibil pe stoc, acesta va fi eliminat de pe site.

VOI PRIMI ACELASI PRODUS PE CARE ÎL VAD ÎN IMAGINE?

Da, toate produsele coincid cu cele din imaginile prezente în magazin. Excepție pot să facă produsele care sunt lucrate manual sau imprimate digital, caz în care pot exista mici diferențe în produsul final.

CUM POT FI SIGUR CĂ MI-AM FĂCUT CORECT CUMPĂRĂTURILE?

După ce ați plasat comanda, veți primi un e-mail de confirmare. Dacă nu primiți un e-mail, contactați echipa noastră de asistență pentru clienți.

POT SĂ-MI URMĂRESC COMANDA?

Da, puteți vedea starea actualizată a comenzii dvs. în timp real. Pentru a face acest lucru, mergeți la secțiunea „Comenzile mele” din contul dvs. de client. Dacă nu sunteți înregistrat, faceți clic pe linkul „Informații despre comandă” din e-mailul de confirmare trimis.

CE TREBUIE SĂ FAC DACĂ PRIMESC UN ARTICOL DEFECT?

Ingrid-teodosiu.com vinde numai articole în stare perfectă, prin urmare, dacă primești în mod excepțional un articol cu defect, contactează departamentul de relații cu clienții.

CE TREBUIE SĂ FAC DACĂ PRIMESC ALT ARTICOL DECÂT CEL COMANDAT?

Dacă din greșeală primești un articol pe care nu l-ai comandat contactează departamentul nostru de relații cu clienții.

PLATA

Dispunem de următoarele metode de plată:

Plata la livrare – (disponibilă numai în România). Prin această metodă plătiți cu numerar la primirea comenzii la curierul care vă aduce coletul.

CONT DE CLIENT

DE CE AR TREBUI SĂ CREEZ UN CONT DE CLIENT?

Vă recomandăm să creati un cont în care să vă salvăm numele și adresa de facturare pentru următoarea dată când vizitați magazinul nostru online. Astfel, viitoarea dvs. experiență de cumpărături va fi mai plăcută. Cea mai mare securitate este garantată atunci când vă manipulați datele.

LIVRARE

Puteți vedea starea comenzii dvs. și o puteți urmări în Istoricul comenzilor în zona Contul meu.

Când comanda ajunge la punctul de colectare, (ales când plasați comanda online), veți primi un e-mail care vă informează despre sosirea acestuia.

TIMPUL SI COSTURILE DE EXPEDIERE:

Deoarece noi creăm fiecare produs individual, uneori ar putea dura până la 15 zile pentru ca produsul să ajungă la dvs.

PICK-UP IN SHOWROOM (NUMAI IN ORADEA) – GRATUIT

Dacă ați ales livrarea showroom-ului, vă vom trimite un mesaj text sau un e-mail atunci când a sosit comanda. Veți avea 15 zile pentru a vă colecta comanda.

ROMANIA – 26,00 LEI

Timp de producție și expediere între 5 și 10 zile lucrătoare

EUROPE – Prețul de expediere va fi calculat individual pentru fiecare țară în momentul plasării comenzii
Timp de producție și transport maritim între 10 și 12 zile lucrătoare

WORLDWIDE – Prețul de expediere va fi calculat individual pentru fiecare țară în momentul plasării comenzii
Timp de producție și transport maritim între 10 și 15 zile lucrătoare

RETUR

Sperăm că veți iubi tot ceea ce comandați de la noi, dar nu vă faceți griji dacă ceva nu este corect, aveți 14 zile să vă întoarceți.
Vă vom oferi o rambursare integrală prin aceeași metoda prin care au fost achitate catre noi și tot ce vă cerem este ca articolele să fie returnate curate, nepurtate și să aibă toate etichetele atașate.

CUM SE FACE RETUR

1. Elementele trebuie să fie în starea inițială, cu toate etichetele încă atașate, iar coletul trebuie să conțină factura produsului.

2. Completați Formularul de Returnare online cu motivul pentru returnarea elementului. Aveți la dispoziție 3 zile pentru a completa formularul după primirea produselor.

3. Împachetați îmbrăcămintea în cutia originală, asigurați-vă că ați pus și factura găsită în pachet și pregătiți ambalajul pentru livrare.

4. Odată ce am fost informați prin completarea formularului de retur online vom trimite la adresa indicată de dumneavoastră un curier care să ridice articolele pe care doriţi să le returnaţi.

FOLOSITI ADRESA DE LIVRARE
Atelier Vanessa Oros
Showroom: str. Cuza Voda nr. 31, Oradea, Bihor
+40742057024

SCHIMBURI

Dacă doriți să schimbați un element, puteți solicita returnarea și puteți plasa o comandă nouă online.

TREBUIE SĂ PLATESC CEVA DACĂ SOLICIT UN SCHIMB SAU O RETURNARE?

Nu. Schimburile şi returnările sunt gratuite.

RESTITUIRI

Odată ce returul a ajuns la noi, veți primi o rambursare integrală în termen de 15 zile prin aceleași mijloace de achiziționare. Odată ce returnarea a fost aprobată (elementele trebuie să fie în stare perfectă, iar etichetele interne trebuie să fie intacte), veți primi un e-mail de confirmare indicând faptul că rambursarea va fi plătită în contul dvs. în câteva zile.

    [recaptcha id:contact class:form-contact size:normal]